MENÜ
İzmir 20°
Gündem Çeşme
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Çeşme İş İnsanları Derneği sağlık için protokol imzaladı
Sağlık
22 Haziran 2026 Pazartesi 18:56

Çeşme İş İnsanları Derneği sağlık için protokol imzaladı

Çeşme İş İnsanları Derneği (ÇİİD), kuruluşunun 30. yılında üyelerine yönelik önemli bir iş birliğine imza attı. ÇİİD ile Çeşme Tıp Merkezi arasında imzalanan protokol kapsamında dernek üyeleri ve birinci derece yakınları sağlık hizmetlerinden yüzde 30 indirimli yararlanabilecek.

 Çeşme İş İnsanları Derneği Başkanı Hakan Kerman ile  Çeşme Tıp Merkezi Başhekimi Op. Dr. Hüseyin Serhat Kerman tarafından imzalanan protokol, üyelerin sağlık hizmetlerine daha avantajlı koşullarda erişmesini amaçlıyor.

 Protokole ilişkin değerlendirmede bulunan ÇİİD Başkanı Hakan Kerman, Tıp Merkezi'nin Çeşme’de hizmet vermeye başlamasının ilçe adına önemli bir gelişme olduğunu belirterek, yapılan iş birliğinin üyelere önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

Anlaşma kapsamında ÇİİD üyeleri ve birinci derece yakınları,  Çeşme Tıp Merkezi’nin sunduğu sağlık hizmetlerinden yüzde 30 indirimle yararlanabilecek.

Öte yandan, kuruluşunun 30. yılını geçtiğimiz günlerde düzenlenen gala gecesiyle kutlayan Çeşme İş İnsanları Derneği, geçmiş dönemlerde derneğe ve Çeşme iş dünyasına katkı sunan isimleri de unutmadı. ÇİİD Başkanı Hakan Kerman, derneğin önceki dönem başkanlarından Şakir Karadede ile Bedri Artut’a, katkılarından dolayı teşekkür plaketi takdim etti.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2026 Gündem Çeşme